FAQ

Najčastejšie otázky a odpovede

Ubytovanie

  • Od kedy je možné ubytovať sa a do kedy je potrebné izby opustiť?
    Check-in na pobyt je od 15:00, check-out sa odvíja od zakúpeného pobytového balíku.

 

  • Akým spôsobom je možné uhradiť pobyt?
    Pobyt je možné platiť hotovosťou, platobnou kartou a tiež platobnými poukážkami, darčekovým poukazom či rekreačnou platobnou kartou.

 

  • Akými rekreačnými platobnými kartami je možné platiť v hoteli?
    Akceptujeme platbu kartami Doxx, Edenred/Ticket service a Gusto.
    Platbu rekreačnou platobnou kartou je nutné hlásiť vopred už pri rezervácii ubytovania.

 

  • Je potrebné pri objednávke platiť zálohu?
    Štandardne sa pri objednávke pobytu uhrádza 50% z ceny pobytu.

 

  • Je možné platiť platobnými poukážkami, stravnými lístkami?
    Pobyt je možné uhradiť platobnými poukážkami a konzumáciu stravnými lístkami. Bližšie informácie Vám poskytnú pracovníci recepcie na recepcia@wellnesspatince.sk a 0918 886 715.

 

  • Ako mám postupovať, ak na objednaný pobyt nemôžem nastúpiť?
    V prípade ak je potrebné pobyt presunúť alebo stornovať je nutné kontaktovať rezervačné oddelenie na rezervacie@wellnesspatince.sk alebo tel. čísle +421 917 654 875.

 

  • Aké sú storno podmienky?
    V prípade stornovania potvrdenej rezervácie do 7 dní pred nástupom, nie je potrebné platiť žiadne storno poplatky.
    V prípade stornovania 7-2 dni pred nástupom na pobyt je potrebné uhradiť 60% z ceny ubytovania, menej ako 2 dni 90% z ceny ubytovania.
    Počas sviatkov ( Veľká noc, Vianoce, Silvester) sa základná storno lehota predlžuje o 7 kalendárnych dní pred plánovaným začiatkom pobytu.

 

  • Môžem si pri objednávke určiť umiestnenie izby?
    Hotelový personál urobí maximum, aby osobitým požiadavkám vyhovel. Nemôžeme však zaručiť splnenie všetkých požiadaviek, pretože to závisí od dostupnosti.

 

  • Aké doklady potrebujem predložiť pri nástupe na pobyt?
    Pri ubytovaní je potrebné preukázať sa občiansky preukazom alebo pasom, u detí sa vyžaduje pas alebo kartička poistenca.

 

  • Aké sú časy raňajok, obedov a večerí?
    Raňajky sa podávajú od 7:30 do 10:00, obedy 12:00 – 15:00 a večere 17:30 – 21:00.

 

  • Je možné navštíviť reštauráciu aj mimo raňajok, obedu a večere?
    Reštaurácia je mimo hore uvedených časov otvorená a hostia si môžu objednať z a la carte jedálneho lístka.

 

  • Ako často sa na izbách vykonáva upratovací servis?
    Upratovací servis sa vykonáva každý deň, v prípade potreby je možné o servis požiadať na hotelovej recepcii.

 

  • Je možné využiť parkovanie v garáži?
    V hotelovej garáži je možné parkovať s motorkou, prípadne odložiť bicykle, nie je možné parkovať tu s automobilom.

 

  • Kde je najbližší lekár, lekáreň?
    Najbližší lekár, pohotovosť je v meste Komárno (15 km) a lekáreň v obci Marcelová (10 km).
    Základné lieky (proti teplote, od bolesti,…) Vám poskytnú aj na recepcii hotela.

 

  • Kde je najbližší bankomat?
    Najbližší bankomat sa nachádza v obci Marcelová (10 km). Pre ubytovaných hostí poskytuje hotel službu výberu hotovosti cez platobný terminál na recepcii hotela. Táto služba je podmienená dostatočnou hotovostnou tržbou na recepcii v daný deň.

 

  • Je možné umiestniť niekam batožinu ak by sme prišli skôr alebo chceli po odubytovaní ešte využiť wellness centrum?
    Bohužiaľ, hotel nedisponuje miestnosťou na odloženie batožiny.

Wellness svet

  • Je možné v hoteli zapožičať plavky, plávacie potreby pre deti?
    Takúto službu hotel neposkytuje z hygienických dôvodov. Plavky a plávacie potreby je možné zakúpiť si vo Wellness shope, ktorý sa nachádza priamo v hoteli.

 

  • Je možné využiť wellness centrum aj ak nie som ubytovaný v hoteli?
    Wellness centrum je k dispozícii aj pre neubytovaných návštevníkov. Je možné zakúpiť si individuálne alebo skupinové vstupy viď cenník: https://www.wellnesspatince.sk/cenniky/

 

  • Akú teplotu má voda v bazénoch?
    Teplota vody v relaxačnom bazéne je 30°C, v detskom bazéne 34°C , kľudový bazén a vírivka majú 35 – 36 °C.

 

  • Je možné využiť wellness centrum v deň príchodu ešte pred ubytovaním?
    Hostia majú možnosť využiť bazénový svet v deň ubytovania už od 9:00. Saunový svet je možné využiť až po ubytovaní sa.

Vyhliadkové plavby

  • Kedy a na akej trase sa konajú vyhliadkové plavby?
    Vyhliadkové plavby sa konajú od otvorenia vodáckej sezóny (prelom apríla/mája) do jej uzatvorenia (október) vždy v sobotu o 14:00. Počas letnej sezóny sa plavby konajú 3x týždenne (pondelok, streda, sobota). Loď ide z prístavu, ktorý je vzdialený cca 2 km od hotela na trase Patince – Moča – Patince. Celá plavba trvá asi 1 hodinu.

 

  • Je možné objednať si súkromnú vyhliadkovú plavbu?
    Na podmienkach pre súkromné využitie lode je možné sa dohodnúť na kongresy@wellnesspatince.sk alebo tel. čísle: +421 918 809 046.

Vybavenie hotela

  • Je možné zapožičať si detskú postieľku?
    Áno, samozrejme, máme k dispozícii na zapožičanie aj detskú postieľku. Je však potrebné túto požiadavku nahlásiť vopred, nakoľko máme obmedzené množstvo.

 

  • Máte v hoteli k dispozícii aj detský kútik so strážením detí?
    Áno, detský kútik je k dispozícii celý týždeň aj so strážením počas tematických pobytov.

 

  • Je možné sa v hoteli stravovať aj so špeciálnou diétou? (bezlepková, vegetariánska, vegánska)
    Áno, každý deň pripravujeme aj vegetariánske varianty stravovania, máme neustále k dispozícii napr. bezgluténový chlebík, atď. Ak má klient špeciálnu výnimku, je potrebné o tom vopred informovať, aby náš personál bol pripravení (informovať rezervačné oddelenie), následne sa je potrebné aj prihlásiť v reštaurácii k tejto výnimke obsluhujúcemu personálu.