Mi örvendeztet meg Paton minden szülőt?

Exteriér Wellness Hotel Patince

Meleg víz, jó ételek, italok, beltéri és kültéri tevékenységek – gyermekei bizonyára jól fogják érezni magukat Szlovákia legdélibb községében.

Nielen kúpanie bude pre vaše deti zábavou

Kúpanie nie je jedinou aktivitou, ktorou vo Wellness Hoteli Patince zabavíte vaše deti. Foto: archív autorky.A fürdés nem az egyetlen tevékenység, amellyel a Wellness Hotel Patince a gyermekeket várja. Fotó: a szerző arhívuma.

Az utolsó pillanatban kerekedtünk fel egy hétvégi pati kirándulásra. A meteorológusok esős időt jósoltak, így semmi jobb nem jutott az eszünkbe, mint egy olyan szálló, ahol beltéri medencék is vannak. Kicsit tartottunk tőle, hogy hogy is fogunk bírni három apró gyerekkel (6, 5 és 2 éves) a szállóban. Szerencsére nem volt vele semmi probléma, ellenkezőleg. Rájöttünk, hogy Paton jó szívvel látják a gyerekeket, és, hogy sok olyan dolog van itt, ami nemcsak az ő ittlétüket, hanem a szülőkét is kellemesebbé teszi.

Óriási apartman

Az első, amin kellemesen meglepődtünk, az apartman mérete volt – óriási nappali, két háló, nagy fürdőszoba. A szobába gond nélkül betettek még egy kiságyat a legkiseb gyermekünknek. Mi átraktuk a hálóból a „gyerekszobába”. hogy éjszaka nyugtunk legyen.

Zažijete aj výhľad z hotela na vodné plochy

A szálló egész területe, az ablakokon keresztül kitáruló kilátással együtt tele van zölddel és vízfelülettel. Forrás: a szerző archívuma.

Az apartmant főleg azért választottuk, mert három ilyen kicsi gyermek szüleiként nem tehetjük meg, hogy felkerekedünk, és beülünk az étterembe vagy a bárba. Így aztán este vettünk egy kis bort a szálló Bowling bárjában, és anélkül, hogy zavartuk volna az alvó gyerekeket, nyugodtan megittuk az ideiglenes nappalinkban.

A gyermeksarok stratégiai elhelyezkedése

Még nem sikerült rendesen berendezkednünk, és a gyerekeink már el is tűntek valahova. A gyereksarokban találtunk rájuk, nem messze a recepciótól. Nem hiányzott belőle a golyócskákkal teli kis medence, az autók vagy más játékok – egyszerűen paradicsom gyereknek, de azoknak a szülőknek is, akik egy pillanatra szeretnének nyugodtan leülni.

Z detského kútika vaše deti zaručene nebudú odchádzať s energiou

A gyerekeket nem tudja elrángatni a gyereksarokból. Forrás: a szerző archívuma.

A gyereksaroknak köszönhetően reggeli és vacsora után mindig leülhettünk az asztalokhoz, amelyek a folyosón, a gyereksarok előtt találhatóak, és élvezhettük a kávét, vagy valami erősebbet (esténként), a helyi Lobby bárból.

Na rodičov čaká v lobby bare odmena v podobe jemnej pálenky

A szülők jutalma finom pálinka képében a Lobby bárból, közvetlenül a gyereksarok mellett. Fotó: A szerző archívuma

Szülőként azt is értékeltük, hogy a gyereksarok az étterem közelében volt. Ahogy befejezték az evést a gyerekek, mentek is játszani, és nekünk volt időnk befejezni az étkezést és beszélgetni.

Ételválasztás a szálló éttermében

A reggeli és a vacsora svédasztalos formában várt bennünket, válogathattunk és szedhettünk a hideg és meleg ételekből, és csak azt, amiről tudtuk, hogy a gyerekek megeszik. A választék nagy volt, nem hiányzott sem a zöldség, sem a gyüm9ölcs. Mindenki talált magának valamit.

Na výber máte aj bohatý výber jedál

Bohatý výber teplých a studených jedál nechýbal ani na večeru. Zdroj: archív autorky

A szálló tele volt kisebb-nagyobb gyerekekkel, vagyis a félelmem, hogy a gyerekeink zavarni fognak valaki evés közben, azonnal elpárolgott. Nagyszerű felfedezés volt, hogy nemcsak a földszinten van étterem, hanem az első emeleten is. És az első emeleten ezen felül reggel senki sem volt, így reggeli alatt teljes volt a nyugalom. Senkit nem zavart, hogy a picik az asztalok közt járnak fel-le.

Pre deti sú na raňajky prichystané bufetové stoly

A medence-világ, ahol a gyerekek megtanulnak úszni

Az egész ottlét fő célja az volt, hogy az esős napokat a szálló medencéiben töltsük, és hagyjuk a gyerekeket, hogy kedvükre bolondozzanak a meleg vízben, és legalább egy picit javítsanak az úszási képességeiken. A medence-világban van egy kis gyerekmedence tobogánnal, nagy, pihenésre szánt medence különböző buborékokkal és masszázssugarakkal, na meg egy szuper titkos barlanggal. Bent nem hiányzik sem a nagy pezsgőfürdős kád, sem a forró vizes medence. Ezekbe a gyerekeink miatt sajnos nem jutottunk el, de nem baj.

Nafúknuté lopty si deti veľmi pochvaľovali, čo bolo vidno na ich štastných tvárach

A felfújható labdák, amik már játékra készen várták a látogatókat, a végtelen szórakozás forrásai voltak a gyerekek számára. Forrás: a szerző archívuma

Az idősebb gyerekek megállás nélkül a tobogánon robogtak, amely a mintegy egy méter mély gyerekmedencében végződött, így nem is nagyon kellett őket őrizni. Mi, a szülők váltogattuk egymás közt a legkisebb fiunkat. Kezdetben elég ijedten nézett, amikor felfújtuk neki a kezére az úszóöveket és betettük a vízbe. Először el sem akart bennünket engedni, de az ottlétünk végére már megtartotta magát a vízen az úszóövekkel, egyedül és ordítás nélkül. Ehhez az az enyhe áramlat is hozzásegített, amely körbejárja az egész relaxációs medencét, és így megkönnyíti a gyerekeknek az úszást. A legidősebb gyerek végül eldobta az övet, és végre maga kezdett úszni. Vagyis a küldetést legalább részben teljesítettük.

Deti si vo vnútornom bazéne s detským toboganom nevedeli odpustiť jazdu aj viackrát

Az óriásgyíkra emlékeztető tobogánon körbe-körbe csúsztak a gyerekek. Forrás: a szerző archívuma.

A medence-világ előnye a kis büfé közvetlenül a medence mellett. Így könnyen oldottuk meg a hirtelen éhséget, szomjúságot, vagy akár az egész ebédet. Minden fogyasztást egy chipre jegyeztek fel, amely mindig be volt kapcsolva a csuklónkon, mint egy karóra. Neki köszönhetően jutottunk be a szobába, a medencékbe és vásárolhattunk a szálló boltjában, a bárokban és éttermekben,

Bufet priamo pri bazénoch deti ocenili a dobili sa tak energiu na ďalšie šantenie

A medence melletti büfét különösen a gyerekek értékelték. Forrás: a szerző archívuma.

Kirándulás a Wellness 1 hajóval

Szombaton délután két órakor elindultunk hajóval a Dunán. A rossz idő miatt ugyan eredetileg meg sem valósult volna, de a szálló vezetése végül sokak kérésének eleget téve mégis elindította a hajót.

Prístav Marina je necelé 2 kilometre od hotela, takže si môžete dopriať aj vyhliadkovú plavbu

A kikötő és a romantikus Marina csak két kilométerre található magától a szállótól. Forrás? a szerző archívuma.

A Wellness 1 hajó a mintegy két kilométernyire levő kikötőben horgonyoz. Gyalog is felkereshető, de az idő hiánya miatt autóval mentünk (gond nélkül lehet parkolni közvetlenül a kikötő mellett). A romantikus marina, ahol frissítőt vásárolhatunk, az időjárás miatt még zárva volt. Nyáron csodálatos lehet ott üldögélni.

Pre deti bude plavba na lodi Wellness 1 zážitkom aj v prípade nepriaznivého počasia

A Wellness 1 hajó helyiségei fedette. A hajókázást esőben is élvezheti. Forrás: a szerző archívuma.

A hajó bőven el van látva belső helyiségekkel, ahol kényelmesen elbújhattunk a rossz idő elől, és a gyerekek futkározhatta a hajón fel-le. A visszafelé vezető úton a kapitány minden gyereknek megengedte, hogy kipróbálja a kormányzást, utána pedig tanúsítványt kaptak a kormányosi vizsga teljesítéséről, ami a gyerekeknek egy életre emlékezetes marad.

Afrikai harcsák etetése

A pati szállót gyönyörű zöld, kültéri attrakció és medence veszi körül. Természetesen ezek még zárva voltak, ezért elmentünk, hogy legalább megnézzük a híres afrikai harcsákat, amelyeket a szálló Római fürdő néven ismert részében tenyésztenek. A harcsák nagysága eléggé meglepett, és a gyerekek lelkesedtek értük. Ezért nem maradhatott el a vasárnapi etetés megszemlélése sem.

Jazierko s africkými sumcami nezostane nepovšimnuté

A tó, ahol az afrikai harcsákat nevelik, elbűvölő. Forrás: a szerző archívuma

A sűrű eső ellenére a harcsák etetése nagy élmény volt nemcsak a gyerekeknek, de nekünk is. Az ember más színben látta ezt a nyugodt halat. A harcsa képes, ahogy ezt később elolvastuk, a partról berántani és felfalni egy kismadarat is. Ha Paton jár, a kezét semmi esetre sem tegye bele a harcsák vizébe.

Určite sumcom nedávajte do vody ruku, môže to skončiť škaredo

Animációs program

Nagyszerű hír a szülőknek, hogy a szállóban minden hétvégén valamilyen animációs program zajlik. Mi ugyan tematikus csomag nélkül látogattunk el a szállóba, de a gyerekek így is jól szórakoztak. Szombaton kézműveskedhettek, vasárnap pedig ballonállatkákat készítettek a gyerekeknek.

Malé prekvapenie si pre deti prichystili aj animátori v podobe zvieratiek z balónikov

A gyereksarokban az animátor minden gyereknek állatkát készített légballonból. Forrás: a szerző archívuma

Nem minden tevékenységet tudtunk kipróbálni. Észrevettük, hogy az esti órákban például tekeverseny vagy asztalifoci-verseny volt. Kint pedig láttunk petang-pályát, teniszpályát, különböző mászókákat és homokozót.

Igaz, hogy egész hétvégén rossz idő volt, és így nem próbálhattunk ki mindent, de sem a gyerekek, sem mi nem unatkoztunk. Még csak egy nagyobb kirándulásra sem futotta az időnkből, például a közeli Komáromba vagy a csillagvizsgálóba, ahogy eredetileg terveztük. A fárasztó program után a gyerekek úgy aludtak az úton Patról hazafelé, mint a csecsemők. Vagyis hát ők igazából még egy picit csecsemők, de délután mindhármukat elaltatni kész csoda.

Po vyčerpávajúcom dni plnom zábavy si vaše deti na ceste domov určite od únavy pospia ešte v aute

A pati kirándulást a gyerekek élvezték, és hazafelé elaludtak. Forrás: a szerző archívuma.

Azt mondták rólunk

Prijemny oddych, ochotny peronal, chutne jedlo. Vyborny bazen, masaze a procedury. Deti sa vyblaznia :-) Izby su na slovenske pomery dost priestranne. Odporucam.

Peter

Zobraziť všetky recenzie

Priestranný vodný svet, ústretoví personál, ľahká dostupnosť, možnosť aj bezlepkovej stravy, odporúčam.

Senta

Bolo super :-D

Iveta

Zobraziť všetky recenzie

V hotelu jsem byla ubytována jen na 2 noci v rámci služební cesty a vše bylo naprosto perfektní. Milý personál, pokoje čisté. Naprosto vyhovující. Všem děkuji za milé přivítání. Lucie