Najčastejšie otázky a odpovede

Zmeny od 15. 10. 2020

  • Prečo je hotel zatvorený?

Na základe zverejnených informácií a uznesenia na stránke Úradu verejného zdravotníctva (ÚVZ) sme sa rozhodli dočasne uzatvoriť hotelOd 15. 10. 2020 máme uzatvorený celý hotel do odvolania. O ďalšom postupe vás budeme, samozrejme, informovať podľa vývoja situácie. Toto obdobie využijeme na dôkladnú sanitáciu celého nášho komplexu.

 

  • Je otvorená reštaurácia?

Reštaurácia nie je otvorená, vzhľadom na uznesenie ÚVZ.

 

  • Je otvorený bazénový a saunový svet?

Zatvorený je celý náš wellness komplex, teda aj bazénový, aj saunový svet.

 

  • Mám rezervovaný pobyt o pár dní, ako bude prebiehať storno?

Prosím kontaktujte naše rezervačné oddelenie, kde vám kolegovia veľmi radi pomôžu nájsť vhodné riešenie na základe vašich preferencií.   Zavolajte nám na tel. číslo: +421 917 654 875 alebo napíšte na e-mail: rezervacie@wellnesspatince.sk.

 

  • Kedy sa hotel otvorí?

Veríme, že čoskoro. Závisí to od celkovej spoločenskej situácie , opatrení a informácií od ÚVZ.

 

  • Môžem si rezervovať pobyt na neskôr?

Samozrejme. Prosíme, kontaktujte kolegov na rezervačnom oddelení, ktorí vám pomôžu vybrať si z našej ponuky podľa vašich želaní. Zavolajte nám na tel. číslo: +421 917 654 875 alebo napíšte na e-mail: rezervacie@wellnesspatince.sk.

 

  • Ako môžem hotelu pomôcť?

Vážime si každú podporu v týchto neľahkých časoch pre turistický ruch na Slovensku. Nášmu hotelu pomôžete tým, že:

  • kúpite darčekovú poukážku pre vašich blízkych alebo aj pre seba,
  • budete sledovať naše novinky na Facebooku a na Instagrame,
  • budete odoberať náš

 

  • Môžem si zakúpiť darčekový poukaz?

Áno, darčekové poukazy si môžete kúpiť aj teraz a uplatniť ich hneď, ako sa hotel znova otvorí. Vyberte si ten najvhodnejší a kúpte ho online na stránke: https://www.wellnesspatince.sk/darcekova-poukazka/

Platnosť darčekových poukazov sme predĺžili na 1,5 roka.

 

Ubytovanie

  • Odkedy sa môžeme ubytovať sa a dokedy treba izby opustiť?
    Check-in na pobyt je od 16:00, check-out treba spraviť do 11:00. Časy sa oproti minulosti zmenili pre sprísnené hygienické opatrenia počas pandémie koronavírusu.

 

  • Akým spôsobom môžem uhradiť pobyt?
    Za pobyt môžete zaplatiť hotovosťou, platobnou kartou, a tiež platobnými poukážkami, darčekovým poukazom či rekreačnou platobnou kartou.

 

  • Akými rekreačnými platobnými kartami sa dá platiť v hoteli?
    Akceptujeme platbu kartami Doxx, Edenred/Ticket service a Gusto.
    Platbu rekreačnou platobnou kartou je nutné hlásiť vopred už pri rezervácii ubytovania.

 

  • Treba pri objednávke platiť zálohu?
    Štandardne sa pri objednávke pobytu uhrádza 50 % z ceny pobytu.

 

  • Môžem platiť platobnými poukážkami alebo stravnými lístkami?
    Pobyt je možné uhradiť platobnými poukážkami a konzumáciu stravnými lístkami. Bližšie informácie vám poskytnú pracovníci recepcie na recepcia@wellnesspatince.sk a +421 918 886 715.

 

  • Ako mám postupovať, ak na objednaný pobyt nemôžem nastúpiť?
    V prípade, že pobyt potrebujete presunúť alebo stornovať, kontaktujte rezervačné oddelenie na rezervacie@wellnesspatince.sk alebo na tel. čísle +421 917 654 875.

 

  • Aké sú storno podmienky?
    Pri zrušení pobytu do 8 dní pred nástupom nie je potrebné platiť žiadne storno poplatky.
    Ak pobyt zrušíte 7 a menej dní pred nástupom, vašu zálohu presunieme na darčekový poukaz, ktorý môžete využiť v priebehu jedného roka. Pozrite si podrobnosti v našich obchodných podmienkach.

 

  • Môžem si pri objednávke určiť umiestnenie izby?
    Hotelový personál urobí maximum, aby osobitým požiadavkám vyhovel. Nemôžeme však zaručiť splnenie všetkých požiadaviek, pretože to závisí od dostupnosti.

 

  • Aké doklady potrebujem predložiť pri nástupe na pobyt?
    Pri ubytovaní je potrebné preukázať sa občianskym preukazom alebo pasom, u detí sa vyžaduje pas alebo kartička poistenca.

 

  • Aké sú časy raňajok, obedov a večerí?
    Raňajky sa podávajú od 7:30 do 10:00, obedy od 12:00 do 15:00 a večere od 17:30 do 21:00.

 

  • Môžem navštíviť reštauráciu aj mimo časov raňajok, obeda a večere?
    Reštaurácia je otvorená aj medzi časmi podávania raňajok, obedov a večerí a hostia si môžu objednať z à la carte jedálneho lístka.

 

  • Ako často sa na izbách vykonáva upratovací servis?
    Upratovací servis sa vykonáva každý deň, v prípade potreby môžete o servis požiadať na hotelovej recepcii.

 

  • Môžem využiť parkovanie v garáži?
    V hotelovej garáži je možné parkovať motorku, prípadne odložiť bicykle. Nie je možné parkovať tu automobily, pred hotelom však máme dostatočne veľké bezplatné parkovisko pre hotelových hostí.

 

  • Kde je najbližší lekár alebo lekáreň?
    Najbližší lekár – pohotovosť je v meste Komárno (15 km). Najbližšia lekáreň je v obci Marcelová (10 km). Základné lieky (proti teplote, od bolesti atď.) vám poskytnú aj na recepcii hotela.

 

  • Kde je najbližší bankomat?
    Najbližší bankomat sa nachádza v obci Marcelová (10 km). Ubytovaní hostia si hotovosť môžu vybrať aj cez platobný terminál na recepcii hotela. Podmienkou poskytovania tejto služby je dostatočná hotovostná tržba na recepcii v daný deň.

 

  • Môžeme si niekam odložiť batožinu, ak by sme prišli skôr alebo chceli po odubytovaní ešte využiť wellness centrum?
    Bohužiaľ, v hoteli nemáme miestnosť na odloženie batožiny.

Wellness svet

  • Môžem si v hoteli požičať plavky alebo plávacie potreby pre deti?
    Takúto službu hotel neposkytuje z hygienických dôvodov. Plavky a plávacie potreby si môžete kúpiť vo Wellness shope, ktorý sa nachádza priamo v hoteli.

 

  • Môžem využiť wellness centrum, aj ak nie som ubytovaný/á v hoteli?
    Wellness centrum je otvorené aj pre neubytovaných návštevníkov. Na recepcii si môžete kúpiť individuálne alebo skupinové vstupy podľa cenníka

 

  • Akú teplotu má voda v bazénoch?
    Teplota vody v relaxačnom bazéne je 30 °C, v detskom bazéne 34 °C , sedací bazén a vírivka majú 35 – 36 °C.

 

  • Môžem využiť wellness centrum v deň príchodu ešte pred ubytovaním?
    Hostia môžu bezplatne využiť bazénový svet v deň ubytovania už od 9:00. Saunový svet je možné využiť až po ubytovaní sa.
    Po odubytovaní môžu hoteloví hostia ešte využiť 50 % zľavu na vstupy do bazénového a saunového sveta. GOLD hostia nášho vernostného programu majú vstupy aj po check-oute so 100 % zľavou.

 

Vyhliadkové plavby

  • Kedy a na akej trase sa konajú vyhliadkové plavby?
    Vyhliadkové plavby sa konajú od otvorenia vodáckej sezóny (prelom apríla/mája) do jej uzatvorenia (október) vždy v sobotu o 14:00. Počas letnej sezóny sa plavby konajú 3x týždenne (pondelok, streda, sobota).
    Loď ide z prístavu, ktorý je vzdialený približne 2 km od hotela, na trase Patince – Moča – Patince. Celá plavba trvá asi 1 hodinu. Pozrite si viac informácií o vyhliadkových plavbách.

 

Vybavenie hotela

  • Dá sa požičať si detskú postieľku?
    Áno, samozrejme. Požičať si na izbu počas pobytu môžete nielen detskú postieľku, ale aj nočník, schodík k umývadlu alebo rýchlovarnú kanvicu. Požiadavku však treba nahlásiť vopred, keďže máme obmedzené množstvo tohto detského príslušenstva.

 

  • Máte v hoteli aj detský kútik so strážením detí?
    Áno, v hoteli máme dva detské kútiky, prispôsobené rôznym vekovým skupinám. Sú k dispozícii celý týždeň, počas tematických pobytov aj so strážením.

 

  • Môžem sa v hoteli stravovať aj so špeciálnou diétou (bezlepková, vegetariánska, vegánska)?
    Áno, každý deň pripravujeme aj vegetariánske varianty stravovania. Neustále máme k dispozícii napr. bezlepkový chlebík alebo rastlinné náhrady mlieka. Ak máte špeciálnu výnimku, informujte o tom vopred rezervačné oddelenie, aby náš personál bol pripravený. Počas pobytu sa v reštaurácii prihláste k tejto výnimke obsluhujúcemu personálu.